Hantverkare...

.. har jag lekt idag.. Närmare bestämt målare! Fast jag blev inte betrodd med så mycket, fick mest måla i skarvar och peta bort gamla tapetrester.. Idag spacklat och målat tak, imorron tapetsering och sedan inflytt. Woho! Jag låg alldeles ensam i MITT badkar idag  (utan vatten dock, har inga handdukar) och kände att detta kommer att bli bra. Lägenheten kommer att bli fin och jag har mitt namn på dörren. Det ger en del vuxenpoäng enligt Maria! :D Livet ordnar sig, till slut!

Rockbruden din lilla slampa, nästa gång jag ser dig så tar jag strypgrepp!! 1700 spänn på strippor?!!!! What the f***?!!!

Kommentarer
Postat av: Rockbruden

strippor är rock n roll! :D hahaha! vi hade kunnat bränna mer pengar om vi bara hade haft råd.. ;)
erkänn att du också är lite sugen på att gå på strippklubb? muahah! :D

2007-08-08 @ 20:12:20
Postat av: Hanna

He he.. Well, du vet vad jag anser om snusk och sånt.. Bring it on!!!! :D

2007-08-08 @ 20:48:09
URL: http://wildandwicked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0