Nuläget


Prickarna har försvunnit och psyket är normalt!

I helgen var vi och fotade Tessan och Puttes ljuvliga små troll, Clara och Stella.



Vad ska man säga, han är duktig min Henrik!!! <3

Anledningen, egentligen, till att vi var där var att vi skulle se hur Maurice och Otto (deras boxerhanne) funkade ihop. Tänkte nämligen att han skulle få bo där när vi åker upp till Lindvallen över nyår. Så de fick vara barnvakt åt vår lilla kille en natt och vi åkte till Stora staden och gick på teater! Det hade tydligen gått bra och Clara ville inte riktigt släppa honom ifrån sig när vi hämtade honom på söndagen!



Vårt fula lilla monster!

Alla bilder har jag snott härifrån!

Sprid det till era vänner! Han är RIKTIGT duktig och billigare än de flesta fotografer samt har tillgång till studio. Vill ni komma i kontakt så är det bara att höra av sig till mig, han är ju trots allt min sambo!! :D

Tills vi ses igen! Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Lollo

Han e verkligen superduktig.. :) å va stor kissen har blivit.. :) jag å min syster letar efter nån fotograf som vill ta "syskon" bild på oss eller va man ska säga.. ;P så man kanske skulle fråga honom? :P

2008-12-13 @ 22:56:41
Postat av: annsopannso

fina! Skönt att prickarna är borta men nu får du se till att uppdatera!!!!!

puss puss

2008-12-31 @ 12:29:53
Postat av: Anonym

en månad utan uppdatering! skärpning hanna! :P

2009-01-22 @ 15:44:08
Postat av: annsopannso

UPPDATERA UPPDATERA UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!

annars kommer jag och brottar ner dig =)

2009-01-23 @ 10:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0