Jahapp


Fyra arbeten jag haft (har):
- olika arbeten inom butik
- montör
- receptionist
- McDonalds

Fyra filmer jag gärna ser om:
- Speed (ettan, jag ska gifta mig med Keanu Reeves en dag)
- Dirty Dancing
- Bourne filmerna (eftersom jag ändå inte fattade dem första gången!)
- Matrix trilogin (samma orsak som ovan)

Fyra städer jag bott i:
- Stockholm
- London
- Vagnhärad
- Trosa

Fyra tv-serier jag älskar:
- Vänner (har alla boxar som jag ser om och om igen!)
- House
- Scrubs (rocks!!)
- CSI (Vegas klart)

Fyra platser jag vill resa till:
- New York
- San Fransisco (love it!)
- Månen
- Västindien

Fyra sajter jag besöker dagligen:
- Lenas blogg
- Marias blogg
- Mailen
- Sofies blogg

Fyra platser jag trivs på:

- hemma med Flingan
- Muskö
- i vatten (vilket som helst med lagom tempratur)
- i skogen

Fyra personer jag utmanar:
-nopes...

För övrig så har jag blivit mörkhårig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0