Snö!!!!

Idag har jag, Henrik, Linnéa och katten Maurice busat runt i snön med sjärtlappar och tefat i över två timmar. Bara SÅ fantatiskt! Vinter, snö, varm choklad med grädde... Skulle ALDRIG komma mig för att klaga! Maurice är dock mindre nöjd, sitter helst på min axel som en jävla papegoja och piper. :D
Vi har för övrig stora problem vad det gäller namn. Jag är ganska öppen men Henrik är extremt svårflörtad!! Blir det en pojke kommer han att förbli namnlös och blir det en flicka så kommer hon ändå kallas "Plutten" ller "Bebben" eller något annat finurligt i X antal månader.
Hur gör man för att komma överens?

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha man kommer inte överrens. :P

Eller oki vi "visste" att vi skulle få en flicka.. Och bestämde namn och allt.. Ut kom en pojke. Dom såg fel på UL tydligen. Så William var namnlös ett tag. ;) Men det kommer... Henric ville ha något namn med makt i, typ kunganamn eller liknande så William passade jätte bra och Julia som han egentligen skulle heta det kommer från en bok han läste serien Kejsaren och där döper dom en flicka till Julia. :)



När är miraklet beräknat?



kramar.

2009-12-22 @ 19:02:32
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0