Ok ok!


Sitter just nu ute på Muskö. Har byggt trädkoja hela dagen (Henrik har, jag och Linnea har tittat på), Maurice smet ut men blev infångad efter ett par timmars frihet och nu är statusen gött! Jag har hängt tvätt UTE och vi ska grilla ikväll.. Är inte det typiskt svenskt? Våren tittar fram så smått och man vägrar gå in!? Man sover mindre, skrattar mer och alla barn borde fan födas nio månader efter årets första, riktiga, sol!

Jag har börjat i körskolan och på måndag är min första körlektion.. Är inte nådigt nervös! Kör ju väldigt mycket med Henrik men tänk om de tycker att jag är helt kass? Planen, och förhoppningen, är iaf att ett körkort ska vara fixat till sommaren.. Vi får se...

Sådär ja Sofie, nu kan du börja läsa igen så ska vi se om jag kommer på ngt att skriva om! 

Kommentarer
Postat av: Maria

det var fan på tiden! :D

2009-03-22 @ 17:43:11
URL: http://isolany.blogg.se/
Postat av: sofie

Välkommen tillbaka!! Har kikat lite på helgen i maj som ni kanske skulle kunna komma upp på. Vi får höras om det till veckan. Helgen 21,22,23 augusti så vi vi träffa er i sthlm för då är vi nere. Ska på konsert den 22. KRAAAAAAAM

2009-03-22 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0