Detta har hänt...

... vilket varken är spännande eller intressant. Vi stressade skiten ur oss över julen för att hinna träffa alla som man SKA träffa! Fick många fina klappar och har säkert lagt på mig en sisådär 10 kg.. :D
Måndagen innan nyår gled vi upp till Lindvallen och DÅ fick man äntligen vila. Har ingen direkt lust att åka skidor nu när man ser ut som dunderklumpen och har trasiga höfter så jag ägnade mig åt seriöst stughäng tillsammans med Henkans nygravida syster (som satt och mådde illa ha ha!). Läste böcker, pratade, glodde på TV och tog en och annan promenad.  Jag och Linnéa uppfann en lek som kan kallas "Mobba pappan" och är jätterolig! Man får mula, fälla och kasta snö men ABSOLUT INTE tolerera någon typ av "ge igen".. Vet inte om det är en passande lek för en nioåring men den är hemskt rolig!!
Efter en vecka i stugan hade jag utvecklat ett enormt sug efter att åka utförs så jag säger bara det, nästa år.. Då blir det ingen jävla snowboarding för Henrik!! Då ska mamman susa svarta backen och slå halvt ihjäl sig.. :D
För övrigt så dansar Plutten hiphop i magen just nu och det är faktiskt ganska obehagligt!! Vi har beställt vagn och Linnéa har valt ut en pyttepyjamas och en mobil i form av ett rockband som vi var tvugna att köpa. Det börjar med andra ord dra ihop sig. "Bara" elva veckor kvar till D-day!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0